FAQ
Staat uw vraag er
niet tussen?
Neem contact op
Veelgestelde vragen
1. Wat is de status van mijn bestelling?
De status van je pakketdienst bestelling vind je in Mijn VloerDealXL of via de Track & Trace code die je kort voor verzending ontvangt. Let op: alleen de status van pakketdienst bestellingen zijn terug te vinden.
2. Hoe kan ik producten retourneren of ruilen?
Deze kunnen worden terug gebracht naar Vloerenkamer B.V.
3. Ik heb een probleem met mijn bestelling of ontvangen producten. Wat kan ik doen?
Graag een email met toelichting.
4. Wat zijn de betaalopties bij VloerDealXL?
U kunt pinnen bij afhalen, of via IDeal uw betaling voldoen.
6. Wat zijn de openingstijden van VloerDealXL?
Dinsdag : 09:00/17:30
Woensdag : 09:00/17:30
Donderdag : 09:00/17:30
Vrijdag : 09:00/17:30
Zatrerdag : 10:00/16:00
8. Zijn alle artikelen die in de winkel verkrijgbaar zijn ook te bestellen via de webshop?
In onze winkel, hebben we nog meer vloeren, zowel Hout als Tegels, als laminaat.